Blogger Layouts

Friday, December 31, 2010

Malam 31 December.,9.45 pm ♥

Salam sejahtera. Salam 1 Malaysia.

Erk,, nak tulis ape ek? Tadi ada idea. Tapi cam tak yakin nak tulis. Tapi aku rasa nak tulis jugak. Suka hati aku la. Blog aku kan? Huhu..

Erh.. actually aku tergantung kat ayat last tu. Da tak tawu nak cakap apa lagi. Ny perenggan baru. Sori. Sepanjang perjalanan tahun 2010, banyak kowt benda yang TERPAKSA aku lalui.Bermacam macam. Nak disimpulkan, lebih banyak perkara yang buruk dari yang baik. Aku tak pasti kenapa. Kewangan jadi sesak dan tak menentu.Sedih betol la bila terpaksa jadi orang yang asik tiada duit. Erti kata lain kering. hmm..

Selain tu, kehidupan aku pun kucar-kacir jerk.Macam mandi tak kenyang, tidur tak basah dan makan lena. Macam-macam masalah yang datang. Aku senaraikan k.
1: Kewangan jadi sesak dan tak menentu.Sedih betol la bila terpaksa jadi orang yang asik tiada duit. Erti kata lain kering. hmm..
2: Susah nak bangun pagi dan suka ponteng untuk ke kelas, padahal time sekolah dulu, aku lah manusia yang rajin bangun pagi dan tak akan ponteng sekolah selama 3 tahun berturut-turut.. Tapi bila kat kolej, agaknya aku boleh dapat gelaran student yang suka tak ke kelas.
* Saje je cakap mcm 2, padahal tak selalu pun aku ponteng, dan aku rasa tak layak pun dapat gelran tu sebab ramai lagi yang lebih POWER dari aku. hahaha.
3: Aku rasa BENGANG jer bila g COSMOPOINT yang under KLMU tu, terasa banyak hutang aku sampai 2 tahun 1/2 dekat situ, RM24,000 dia ingat aku hidup hanya untuk hutang dengan tempat dia jela? kadang2 rasa macam nak benti jerk. Tapi satu hal lagi, aku kena bayar rm4000 on the sport. Herh. Cekik darah kan? ingat orang2 JB ny kaya2 agaknya. Nak tak nak aku kena jugak bersabar. Dan belajar sampai dapat DIPLOMA. hmm.
4: Pasal hati, aduh.. aku asik nak marah jela, padahal xde pun bende yang boleh buat marah, mungkin banyak sangat dosa aku. Aku kena berubah. Anna bole oke!

Setelah penat menaip aku rasa, ini jela yang berkenaan tok malam ini.  Aku harap tahun 2011 esok akan manjadi sinar baru dalam hidup aku dan korang semua. Aku jugak berdoa semoga aku akan lebih baik dari sebelum ini.

Selamat tinggal 2010, selamat datang 2011.. :)

No comments:

Post a Comment