Blogger Layouts

Wednesday, December 29, 2010

Setelah 3 minggu perjanjian..

Agak2 ape ek? Macam perjanjian ape je an? Tapi perjanjian ny penting bagi aku. Sebab aku nk kua date dengan ... NURUL AEN..! huhu.. Nama sahaja rumah dekat, tapi jarang gila jumpa. Tahun ini sahaja baru 2 kali kiteorang jumpa. Setelah berminggu-minggu janji, last2 kitaorang dapat jugak kua DATING semalam bersamaan 28/12/2010.. Penting tuh.. Tapi sayang lah, sepatutnya keluar bertiga, tapi tak dapat. Sungguh terkilan. Tapi walau macam mana pun, kitaorang tetap keluar berdua dan cuba untuk jadikan saat keluar hari paling happy.

Aktiviti DATING kitaorang adalah, shopping dan tengok wayang.. Seronok gila la. Aku lah macam sedeh sikit, sebab tengok jer aen shopping.. Almaklum, duit pokai.. Haha.. Tet.. Nak tau tak cita apa kitaorang tengok? Jap eh aku search kat google....

Tara, inilah bukti kitaorang tengok wang semalam..

 Nie tiket jerk.. jap aku searh lagi..



Dapat pun.. inilah cerita yang kitaorang tengok. Seronok tawu..! Cita ny totally pasal kaum hawa lah.. Kaum adam susah kowt nak tengok cita ny.. Banyak yang aku belajar dari cerita ini.. Kaum hawa senang jer kene tipu dengan kaum adam. Macam sedih, tapi ade hikmah dan pengajaran.. Tapi yang aku macam geram tersangat-sangat adalah, FARID KAMIL yang jahat dalam cerita ini. Herh. .. Tapi tak pela,  ape-apa pun aku sungguh happy DATING hari ini.. Thankz Aen. Iloveu..! Kita kawan sampai bila-bila kan? Nanti kita keluar lagi aw.. aw..  Sayang AEN..:))

No comments:

Post a Comment