Blogger Layouts

Thursday, January 26, 2012

Hye 2012 ! Please be nice :)

Salam 1 Malaysia.

Rasanya macam dah lama sangat tak update, memang pun. Dah berabuk, bukan stakat berabuk, sarang spider pun nak banyak berserawang kat blog aku ny. Hehe. Almaklumlah orang BELAJAR memang macam tuh.  hm. Pejam celik ,pejam celik rupanya kita dah masuk tahun baru kan. SEKEJAP je rasa. Padahal lama sebenarnya, sebab macam-macam yang jadi. So sebelum masuk bulan 2, sempat lagi kot nak ucap 'SELAMAT TAHUN BARU 2012' kat korang. Ghee. Harap akulah orang terakhir wish kat korang. Mesti aku istimewa sangat kan. Tak de pun kawan korang macam aku, aku sorang je yang macam ny. haha. Btw, dah masuk alam baru, tahun baru ny.. Mesti korang dah buat niat baru kan ? Samelah, kita geng. Aku harap sangatlah tahun ny aku dapat buat semua yang aku nak di bawah ny :

1)      Jadi seorang yang lebih baik dari 2012
2)      Jadi seorang pelajar yang berjaya, rajin belajar, jaga pointer. Seram kot.
3)      Dapat kerja part time kat mana2 lah ,asalkan ada. Mati kot kalau harapkan ibu      jer.  * kesian ibu , cium sikit. Muah,muah. Love u !!
4)      Fikirkan masa hadapan, aku kene redha dengan pe yang akan jadi. Aku mesti boleh !
5)      Aku nak bukak fikiran aku luas-luas mengadap dunia ny.  Bialah pe orang nak jadi, yang penting aku tahu siapa diri aku.
6)      Aku nak cintakan warna lain selain warna PINK. En .H ‘ I’m not pinky okay ‘ haha. Asik pink je. Jem otak . Perempuan sangat.  Tak nak lah macam dulu lagi.
7)      Aku nak jadi seorang yang TIADA perasaan macam orang yang selalu sangat sakitkan hati aku. Biarlah, aku pun boleh buat macam mana kau buat wahai ‘CINTA’. !
8)      Aku harap dapat bukak pintu hati aku yang paling dalam untuk lebih cintakan DYE yang Maha kuasa. Banyak silap aku pada dia . Aku akan cuba berubah, demi kebaikan .

Panjang lebar apa yang aku nak . Harap-harap aku mampu lakukan semuanya. Aku tawu korang pun mesti dah pasang macam-macam niat sempena tahun baru ny kan. Aku doakan korang pun dapatlah makbulkan apa jua yang dihajati.  InsyaALLAH. !       
                                                                                                                                                                       LOts of Love ; Anna                       
                                                                                                                                                

No comments:

Post a Comment